Päivitetty 23.10. klo 13.15

Vaasan Sähkön mobiilisovelluksessa ja Vaasan Sähköverkon verkkopalvelussa kulutusdatan esittämisessä on havaittu hetkellisiä ongelmia. Vika on paikannettu ja sitä korjataan parhaillaan.

Korjauksen vuoksi kulutusdataa ei tällä hetkellä näy sovelluksessa tai Online-palvelussa ollenkaan keskiviikosta 22.10. eteenpäin. Tiistain 21.10. osalta kulutusarvio näyttää useilla asiakkailla virheellistä lukemaa.

Asiasta ei tarvitse erikseen olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Kulutustiedot näkyvät Datahubin asiakasportaalissa oikein, ja sähkön myyjälle tiedot ovat myös siirtyneet oikein. Virhe ei siis vaikuta laskutukseen.

Kiitämme kärsivällisyydestä ja pahoittelemme asian aiheuttamaa päänvaivaa.